woensdag 26 januari 2011

Hoe het allemaal begon...

Al een tijdje denk ik na over het opstarten van een blog, maar ja wat wil je er op kwijt en waar doe je het eigenlijk voor? Waarom zou iemand mijn blog lezen en wat kan ik bieden om interessant genoeg te zijn voor anderen?

Ik zal beginnen met mezelf voor te stellen;

Ik ben Ronald Ruskauff, 37 jaar, getrouwd met Marie Louise en vader van Finn. Na 14 jaar in de uitzend en detachringswereld gewerkt te hebben, kreeg ik een handdruk in euro's mee van mijn werkgever en toen besloot ik mijn droom om een eigen bedrijf te beginnen waar te maken. Na veel denkwerk was ik er nog niet uit waarin ik nu mijn bedrijf wilde beginnen. Maar zoals met vele ideeen komen ze spontaan en dat zijn dan ook vaak de beste. Door eigen ervaringen met een niet nader te noemen energiebedrijf dacht ik dat zou toch anders moeten kunnen, ik ben de klant en voel me absoluut niet zo behandeld. dat zou ik zelf heel anders aanpakken. Vervolgens ben ik een jaar bezig geweest om uit te zoeken hoe deze markt in elkaar zit en wat ik anders zou kunnen doen.

Sind januari 2010 is Robin echt gestart als de nieuwste onafhankelijke energie leverancier in Nederland en via deze blog wil ik jullie laten delen in het wel en wee van een startende ondernemer die zo zijn eiegen ideeen heeft over de huidige energiemarkt, de bestaande groene en duurzame vindingen, wetgeving en met name hoe het dus anders zou kunnen en moeten!

Wat je kunt verwachten is een open en eerlijke blog met daarin objectieve weergaves over de energiemarkt.

Robin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten